maanantai 22. elokuuta 2011

huuuuuda ku tarviit mua ja mä lupaan sulle etten mä tarvi ketää muuta ku sua

Lueskelin noit mun vanhempii blogitekstei ja naureskelin ku olin sanonu etten haluis keltsulle. Nyt jos mun mielipidettä kysytää uudellee, kyl mä vaan sanoisin et tykkään tost koulust tosi paljo ja meijän luokkalaisistki 8) Ja kaikki opettajatki on kivoi paitsi yks jota vihaan yli kaikennnn ! Se vaa käy mun hermoille koko ajan ja se olettaa meistä (minusta) ihan liikoi.. Esimerkiks ei me osata asentaa hitsauskoneen asetuksii oikein puikkohitsauksee ellei meille eka kerrota. Nojuu, puikkohitsaaminen on ihan kivaa kuhan sen puikon vaa saa syttymää ja mult se ainaki onnistu heti ekal yrittämäl mut ei oo kyllä toi hitsaaminen kärsimättömille ihmisille tarkotettu eli vaikka mulle. Pitää liikuttaa niin hitaast et saumaa alkaa syntyy ku sit lankahitsaukses voi mennä vähä ripeempää tahtii. Joo ja sain palovamman koulus sormee, kiitos puikkohitsauksen :--)

Sain hassun päähänpistoksen toissapäivään ja hipsin mun isosiskolle leikkauttaa hiuksii meinaa leikkasin etuhiukset ! Näytän tosin joltai neljä vuotiaalt mut eiks se vähä aina mee nii :--) Tykkään näist kyl tosi paljo ! En edes muista koska mul on viimeks ollu etuhiukset muttanii !

laatu.. 8)


Plus laittelin kynsii vähäsen



Eli tosiaa mul oli siniset kynnet mut putsasin toisen puolen pois ja sit laitoin mustaa toiselle puolelle ja vähä sotkusethan niist tuli mut eipä se nyt niin haittaa minuu ainakaa. Toi musta lakka on vaa niin paksuu ja sellast tahmeeta (:-DD) ni sit oli ikävä laittaa mut kyl se siit :-)




Huomen on mannelin synttärit ja huomen on sitte ohjelmas siivoiluu ja sellast ja nyt otan vaa rennost ja valmistaudun tai yritän valmistautuu huomisee koulupäivää koska meil ei oo yhtää pajatuntii ! Eli ollaa taas luokas kaikki tunnit.. Huah.

Ja tänää jo yks meijän luokkalainen pääs mun ilmeilyn uhriks. On ollu kyl hassu päivä, oon naureskellu ja venytelly mun naamaa niin paljo ku siit lähtee, eli ei paljoon mitää :-D Onneks sain hymyy takasin enkä päänpudisteluu 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti