maanantai 18. heinäkuuta 2011

ja sitten kaikki ottaa sen oman harjan käteen !

On ollu tapahtumarikas viikonloppu ja suurimman osan vietin siit korial pioneerifestareil ! Perjantain siel ei ollu sillee mitää katottavii bändei, mut tietyst JVG ja Jukka Poika meni siin ja sit yöllä se mitä oikeesti mentii kattomaa ni esiinty eli Pertiii vitun Nygård.  Kuvii ei oo koska ei jaksettu kuitenkaa sit Petrii kattoo ku oli nii paljo porukkaa.

No sitten siinä perjantai-iltana oli vähän hämminkiä tuon minun humalaisen poikaystävän kanssa joka oli nukahtanu autoonsa ja ollu hyvin huonovointinen.. Pelastin sen sit meille loppujen lopuks.. NOH SITTEN.

Lauantain oli se mitä me oikeesti pioneereille aina mennää kattomaa eli Turmion Kätilöt. Mentii jo noin tuntii aikasemmin siihe lavan etee oottelee ja saatiiki iha hyvät paikat kunnes keikka alko ja kädet käskettii nostamaa ilmaa ni eihä me sitte enää mitää nähty mut oli kyllä mieletönn keikka ! Sain Bobbyn plektranki + kipeet polvet jostain kumman syystä. Myös ennen ku mentii edes tonne festarialueelle ni jouduttii murtautumaa tonne mun poikaystävän autoo koska ne jotka lupas laittaa ovet lukkoo ja tuoda avaimet inksaa ni oli kyllä laittan ovet lukkoo muttei oltu tuotu avaimii inksaa ja ne avaimethan oli siel chevys sisällä. Oltii kyl juulin kans tosi ovelii ja päästii sisää ja miehekkeen puhelinki löyty 8) Ja chevyn vieres olleet ihmiset vaa huus meille et "katohan, reggaerekassaki on porukkaa, morjens !" Hehe kappas ku ikkunoihin oli kirjoteltu valkosella maalikynällä reggaerekkaa.. :-D

Kuvasaldo on valtava mut yli puolet on huonoi kuvii joten täs parit onnustuneet:

Speggeli ja Mc

RunQ

Speggeli ja DQ taustal

MasterBates :a mä tykkäisin täst!
Raukal on muuten sydänpiuhat kiinne ku raukka sairasti sydänlihastulehuksen ! Ja tää raukka ois mun tuleva mies joskus tulevaisuudessa (; HAHA







Ja tähän loppuun on vielä lisättävä sellanen asia mistä oon kirjottanu joskus aiemminki. Nimittäin joo mä tiiän tän mun musiikkimaun, ei oo todellakaa kaikkien mielee, mut silti en miäkää kommentoi sun musiikkimakuus täydeks paskaks vaikka se mun mielest voi kuitenki olla mut en silti tuu aukoo siit päätä. Enkä todellakaa muuta mun musiikkimakuu jos sen pitäs jollee olla mieliks.. Mut kyl tos vaihees mulla meinas kilahtaa ku aina just nää samat tyypit tulee aukoo päätä mulle MUN musiikkimausta. Ei pitäs niiden elämää mitenkää vaikuttaa mitä musiikki miä kuuntelen :-DD HEHE. Ja totta kai oman mielipiteen saa sanoo mutta jos nyt jokaseen linkkiin kommentoi jotain negatiivista mitä julkasen mun seinällä fb:ssä niin että noin että ! 8) Ei paineit !

Haha ja joo vois muuttaa tän blogin ulkoasuu mut se ei nyt onnistu vähää aikaa joten joudutte kestää tät ulkoasuu viel hetken :-)

2 kommenttia:

  1. joo oli se perjantai kyllä melkonen suoritus kaikilta :-----D avaimethan on parhaimmas talles auton sisällä ! (??) :D

    VastaaPoista
  2. se perjantai oli kyl huhhuh ! :-DD ja kyllä, ne avaimet pysyy hyväs talles varsinki jos se on siel auton sisällä :-DD

    VastaaPoista