tiistai 19. heinäkuuta 2011

yhdestä puusta meidät veistettiin päästä varpaisiin

Päätin nyt sitten tulla tekemään tälläsen siskopostauksen ku oon niin väsy tekemää mitään muuta. Noniin, myyrää.

Tää kaveri ois Jutta. Sil ois ikää semmoset 21 vee mut muutaman kuukauden pääst 22 :-) Se asuis Anjalas ja hyvä niin, et sitäki näkee joskus ! Jutta on luonteeltaa sellanen suht rauhallinen ja sil on hyvät hermot, esimerkiks minuu verrattuun. Jutta ois kans ateisti, vapaa-ajattelija ja kait vähän feministiki. Eli mielipidettä kyl löytyy jos jonkinmoiseen asiaan ! Se ois kans sellanen ettei se aina puhu melkeen mitään. Ja jos aletaan puhumaa ruuasta ni Jutta on aika nirso ruuan suhteen mut niin toi meijä pikkusiskoki on aika mut siit myöhemmi ! Voisin heittää villin veikkauksen ja veikkaa et tän lempiruoka ois perunat ja kananmunakastike. :-) Nojuu, meit yhdistää musiikki, melkein ainaki. Kuunnellaa molemmat Turmion Kätilöit ja siks Jutta vieki minut aina Pioneereille kattomaa TK:ta 8) Ja sit se maksaa mun lävistyksen kunhan nyt saatais aikaseks tilaa edes aika ja sit kans Jutta antaa mulle sen isoimpii vaatteit mitä se ei enää käytä ja ne mahtuu mulle. :-D Nyt jos hypitää ihan kaikist asioist toisii ni mennää toho ulkonäköö. Mun mielest meis ei oo mitää samaa näköö oikeestaan, eikä mun mielest Jutta näytä iskält eikä äitiltäkää että mitä ! Meil on jutan kans ihmeellisii lentävii lausahduksii, yleensä ne on peräsin jostain elokuvista. Hyvänä esimerkkinä: myyyräääääää. Joo no täs ois tää mun ihana "iso"sisko :-) Ai miksi noi hipsut ! No siks et mulla ja Jutalla on niin iso kokoero että voin itse luokitella itseni isoksi siskoksi :-D HAHA. Eikös se ole niin yleensä et vanhemmat siskot tai veljet kantaa pikkusiskoi tai -veljii ? Okei, meil se on et miä kannan molempii ! WHAT EVERRRR !

No tää ois Anneli. Muhahaa okei, Annamari. Täl ois ikää ihan koht 11 vee ja tää harrastais jääkiekkoo AaKoossa. Kyl tää viel nähää naisten maajoukkuees ! Eiku missä. Noh kuitenkin. Manki asuu mun kans tääl Inksas meijä äipän kans. Onneks Anneli on ollu nyt vissii kaks viikkoo pois kotoonta eikä haittaa yhtään. :-) Sitte ku se tulee kotii ni se alkaa heittelee minuu taas lautasilla. Jep, kyllä. Mulla ja mankilla on heikot hermot ja manki sitten joskus kiukkupäissään voi vaikka heittää lautasella. Mankin lempiruokaa en edes tiedä, ei sil varmaan oo. Ja manki on hirvee höpöttäjä, joskus sille saa sanoo et oleppas nyt hiljaa. :-) Ulkonäköstä sen verran et kukaan ei näytä mankilta eikä manki näytä keneltäkään, ehkä vähä äitiltä :-D Manki kuuntelee satunnaisest Turmion Kätilöitä, varsinki biisii nimeltä Osasto - A. Ottakaa housut pois jne. Ihmeellinen kaveri. Muuten sen musiikkimakuu kuuluu Cheekit, Jaret ja Ville Gallet, Jukka Pojat sun muut. No mutta niin, manki voi mennä vielä mun ohi tossa kantamisessa, meinaa se jaksaa kantaa minuu vaikkei uskois kuitenkaa ehkä. Eli siis tämä tarkoittaa sitä että se jaksaa kantaa myös Juttaa ja helposti vielä ! Mankilta lähti viikko sitten viiminen hammas suusta. Ja mankista tulee varmaan kaks metrinen kaappikomero.

On ne vaan niin söpöjä ja ihania ! En osais kuvitella eläväni ilman näitä, enkä kyllä haluiskaan :-) TSÄDÄÄÄÄM love you guys ! Isi ja äitiki on kivoi 8)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tänään olin muuten ton hyvän ystäväni ramonan kanssa ajelemassa kaikissa ihmeellisissä metsissä ja kaikki maholliset polut oli pakko käydä tsekkaas ! Oli aika jännittävää ja siks oonki ihan väsyny, ei minust taidakkaa tulla endurokuskii vaikka niin oon haaveillu 8( Meinasin olla parii kertaa turvallaaki mut se nyt kuuluu taas asiaan. Oon ollu kyl tänää muutenki reipas, oon siivon mun huoneen ja viel pitäs lakata kynnet mut se ei oo onneks iso homma :-) TSÖÖM ja nyt meen paistaa patonkiiki ja sillee !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti