keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

don't hold your breathhh

En ookkaa vähään aikaan taas kirjotellu, tai vähään ja vähään aikaan. No anyway, kävin tänään metsästämäs niit uikkareit sielt kotkan changest mut eipä löytyny sieltäkään.. En edes sovitettavaks saanu mitään. Kai mä sit oon vaa niin rintava ja lihava :-D Hahah joo. Mul on kauhee masennus kaikesta, tuleva koulu ahistaa jo nyt ja mikää ei kiinnosta. Ja seki oli tosi masentavaa et ku kävin h&m:äs ni kaikki vaatteet alkaa menee tosi huonoo suuntaa, tai sit se vaa johtu et kävin kotkan hooämmäs enkä kouvolan missä yleensä oon tottun ostelee vaatteit. Sellast tyhmää pitsikakkaa jokases paidas. Tietyst jos se on muotii tai jotai mut en kyl nähny siel yhtäkää mun tyylist paitaa vaikka ennen on ollu ihan kaikkee sellast. No se siit.

Mul on täl hetkel ranskalaiset uunis, olisin halunnu käydä luksul mut menee tää näinki 8)

Mökkeilin tossa maanantaina ja eilen jo tulin pois ku toi on niin rankkaa toi mökkeily. Ei muuta voi tehä ku nukkuu. Oli muuten kiva herätä tiistai-aamuun yheksän aikaa ukkosee. Oon kyllä tosi ristiriitanen ton ukkosen kans. En pelkää sit mut en myös tykkääkkää siit mut sit haluun et ukkostaa koska se on jotenki kivaa ? Heitin myös talviturkin 27°C vedes ja se oli kylmää. Mut sitte tiistain päiväl hypittii keskel järjee soutuveneest serkkupojan ja siskon kans. Jes, meikä mökkeilee kahen 11 veen kans 8)

Olin kyl salaa odottanu et millon mulle tulee se aika spotifyhyn ja nythän se tuli sit. Enpä oo käyttän sit sen jälkee.. Kyllä tuli kyllä kyrpä ottaan.

Meijän koira täytti kymmenes päivä 15 vee ! Mopokorttia se ei kyl noil sen omil liikennesäännöil saa :-DD

Tajusin kans et pioneerit on ihan kohta ! AAAAAA :a En voi taas niin oottaa Tk:ta ja MB:tä, mun tulevaa miestä 8)  Muhahaa, toivottavast siit tulee kiva viikonloppu :-) Sunnuntain sit kyl syömää mansikkakakkuu..

En ois ikinä uskonu et akvaarios voi olla näin paljo hommaa. Nyt on selvinny et tuol on keijulevää eli vesi näyttää vihreeltä ku valo ei oo päällä ja ku valo on päällä ni se on sameaa se vesi. Eli nyt pitää valo olla koko ajan pois päältä, pitää vaihtaa vettä ja parin päivän välein pitää imuroida tot pohjaa. Huhhuh.



Tykkään mun hiuksist paljonnnn ja ne on kivat 8) Edelleenkin mietin että värjäiskö takasin mustaks vai pitäiskö ruskeet.. :-)


Että sellasta !

4 kommenttia:

  1. sun hiukset on oikeesti ihunat (:

    VastaaPoista
  2. Sun hiukset on ihan sikakivat ja mun mielestä pidä mielummin ruskeena kun mustana, toi on parempi!=)

    VastaaPoista
  3. jee kiits :-) oon kyl itekki ajatellu pitää kyl ruskeen, mustast on taas niin vaikee lähtä vaalentelee jos mieli muuttuu 8)

    VastaaPoista