tiistai 18. lokakuuta 2011

rätätätätätätätätä

Kyllä kiehuttaa. Kiehuttaa aika paljonkin. Ei ookkaa näin paljoo kiehuttanu vähää aikaa. Oon alkan miettii et mitä ihmisten tai ihmisen päässä oikee liikkuu vai liikkuuko yleensäkään yhtään mitään ? Siis että ihmiset voi olla tyhmiä, ikäisikseen. Tohon siis se liittyy. Siihen et ollaan jo melkeen aikuisia ja sitte käyttäydytää ku jotkuu hmm, 12-13 vuotiaat ? Mulle tää asia on yks ja sama, kuhan pysähyin miettimää ja nyt voin sitte todeta et on kyllä ihmiset tyhmiä. Ja kyllä minä olen täydellinen. Oikun olis tehny miel kirjottaa tähän kaikenlaist ilkeetä mut pysyn housuissani enkä alennu täl kertaa siihen. ;)

Saa nähä että pidetääkö taas kohta niskatukee ku niskat alkaa menee jäykiks ja välil tulee sellasii kipupiikkei tonne lihaksee. Kohta sitä voidaan olla taas vähän vammasia. Siit puheen ollen, tänää rääkkäsin itteeni niin paljo liikkatunnil et en pysty kävelee normaalist. Tehtii kyykky-ylös-hyppyi ja mun polvet on nyt jotenki menny paskaks (taas kerran) ja toinen polvi muljahtaa kävelles tonne taakse, vaikkei se oo ennen sitä tehny. Mut jospa tää tästä taas. :-)

Tänää koulus mulle tuli taas sellanen et "oo mä haluun tehä pitsaa". No miäpä sit tein ja tein sit kans persikkarahkaa. :a Oon ihan hulluun persikoihi ja rahkaan ni ooooh niitten yhdistelmä ! Oon mä tän herkuttelun ansainnukki q: Rivien välistä luettuna, äippä oli hyvällä tuulella tänään. Miä kans !

Oon saanu luettuu nyt sen yhen kirjasarjan, josta oonki höpöttäny joskus täälä ja nyt luen abarattii ja voooi ku se on hyvä ! Mut kuitenki Keplo-elokuvaa ootelles ! Kaks vuotta menee että heilahtaa q:

Tosta mun kiehumisjutusta viel sen verran et sain nyt sen vasta irti mun päästä, aihe kiehumisee on ilmenny jo muutama päivä sitte. Että turha kenenkään on tulla huutelee et "TOI ON MINUSTA TUO KIRJOTUS !" Ei, ei se ole. Välttämättä. 8) Noh, minäpä tästä nyt aattelin mennä vähän siivoilemaa ja sit jos hyppäis tonne Abaratin ihmeellisee maailmaa, tai ruoan. Aivan ! Tää viikko ois viel yritettävä saada aika kulumaa tuol koulus ja sit ois se kiva loma joka tulee kyl tarpeeseen ! Niin ja hyvät illanjatkot :-)

Ps. Haters gonna hate.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti