tiistai 13. syyskuuta 2011

I've never been afraid of the wildest fights, not afraid of dying

Nää tistait on oikeesti jotain kirouspäivii.. Aina oon kipeenä tai migreenis etten pysty menee kouluu. En oo ollu yhelläkää liikuntatunnil enkä kunnon enkun tai äikäntunnil joten alkaa pikkuhiljaa kiukuttamaa koko homma !

Päätin tulla höpöttämää tänne jotai typerää mut mun mieles on nyt yks juttu joka on mun mielest jotenki hienoo vaikkei se välttämättä ees oo oikeesti toisten mielest :-D Eli siis kävin kirjastos joskus täs muutama päivä sit ja kattelin jotai fantasiakirjoi ja mun silmää pisti tällänen kirja:


En oo kuullukkaa ennen koko kirjast mut toi kansikuva sai minut ottamaa sen mun mukaa, se suorastaa huus mun nimee ja mun oli pakko sanoo sille jo et pää kiinni ja otin sen mukaa. Luin ton tosi lyhyes ajas ja se on mult aika hyvä koska tos on kuitenki 352 sivuu. Ja nyt vaikka oon kipeen ni oon lähös kirjastoo lainaamaa toista osaa tost ! Tai siis kattomaa onks sitä edes siel.. No mut siis mun mielest tosi hienoo et periaattees kirjan kansi vie mennessää vaa 8) Ainaki mulle kävi näin ! Oon lukenu yhen teinityttö-kirjasarjan ja ku olin lukenu sen viimisen osan ni aloin miettii et mitähän miä nyt alan lukee. Ja nyt se on selvil luen noi kaikki ja sit alan varmaanki lukee Abarattii koska meinasin eka lainaa sen mut se eka oli lainas jollain mut onneks ne on kuitenki isosiskol ni käyn lainaas ne sielt. Okei, minust on tulos joku tätönen ku en tee muutaku luen kirjoi mut eipä tälläsiin sadepäiviin mitää muutakaa voi tehä :-)

Oli muuten kiva herätä siihen et jotkuu kaks riiviöö pomppi mun päällä aamul.. Ja oli toi sokeutuminenki aika lähel ku Simo päätti vähä pelästyy postiluukun kolaust. Se päätti et mun pään yli voi juosta ihan hyvin ja päätti ottaa vähä naamast kynsil vauhtii ni nyt on kaks verinaarmuu tos silmän vieres, toinen alle sentin pääs silmäkulmast :-D Teki vähä kipeetä.





Nyt mul on kauhee hinku leipoo tai laittaa muuten vaa ruokaa. Tai lukee kirjaa tai siivota tai laittaa tää huone uutee uskoo. 

Otsikko vei sanat mun suusta, vahvuus on se mun juttu täl hetkel. En jaksa enää miettii kaikkee enkä jaksa pyörii kaikes paskas koska ei se auta loppujen lopuks yhtään mitää. Enkä aio alentuu enää siihen. Onko ees mahollist et oon negatiivinen ihminen mut mul on suht positiivinen ajattelutapa kuitenki ? Onpa ristiriitast mut olkooon 8) Tää oli nyt täs taa aihe ja muita aiheit ei tule. Tää biisi on nyt niin kohillaa kerrankii :-)

2 kommenttia:

  1. vooi ku noi kisut on lutusii <3 pitää tulla joku päivä kattelee !

    VastaaPoista
  2. tuu ihmeees, näkis sinuuki joskus x) !

    VastaaPoista