tiistai 1. helmikuuta 2011

take me back to paradise baby, back in to your wonderlaaaand

On muuten iha tosi kivaa olla kauhees flunssas. Toivon et kuume nousee ettei tarvis men kouluuu vaik oiski kokeit mut ei se mitää 8)

Joo koska mul oli tosi tylsää ni päätin laitella mun kynsii. No eipä siit mitää meinan tulla mut tuli kuitenki ja oon jotenkuten tyytyväinen oikeesee kätee tietenki koska se onnistu paremmin ku vasen. Btw, meril tais olla tällänen kynsipostaus et sori 8(





Joo en jaksa kirjotella mitää kummempaa. Oon muuten tosi evokki tän homman kans ku yleensä mun kärsivällisyys ei kestä missää tälläses hommas. No joo eli ensin putsasin toisen puolen täst hopeest mitkä mul oli ensin ja sit pistin tummansinist mattalakkaa ja sit siihe päälle tollanen kiiltävä musta. Ja siks ton mustan alle toi tummansininen koska tot mustaa sais laittaa ainaki kolme kerrost et se näyttäis mustalt. .__.


Joo siis oon kipee ja silmist valuu vettä koko ajan ku aivastuttaa mut aivastustahan ei tuu. Ja oon vetän kaikennäkösii lääkkeit et olo helpottais mut ei. Mut nyt viel pari kuvaaaa:


KLIKATKAA ni ehkä suurenee vähä xd



APUAAA auttakaa joku miten saa tyylii youtube-videost pelkän sen alaosan tänne ääää 8( ? You know :--D ?

5 kommenttia:

  1. sonja osaa auttaa sun pitää soittaa ku mun saldo takkuilee ::DD

    VastaaPoista
  2. joo minul oli se kynsipostaus, mut eipä tuo haittaa ! ;))

    VastaaPoista
  3. kopioit youtubest sen upotuskoodin, laitat sen sinne 'muokkaa HTML-koodia'? tai joku sellasee juttuu ku kirjotat tekstiä ja sitte säädät sitä oisko height? numeroo pienemmäks et se on sun mielest sopiva :) oon niiiiin huono selittää toivottavast tajusit :(

    VastaaPoista
  4. mermyy: juuups (8 emppu: jee kiitti miä kokeilen joskus :--) !1

    VastaaPoista