lauantai 19. helmikuuta 2011

no matter how far we've come I can't wait to see tomorrowww

Pikapostaus damdidamm ! Mua on mietityttäny tosi kauan jo että miks ihmiset tuomitsee melkein heti ulkonäön perusteella ? Mun mielest se on niin väärin ku olla ja voi koska sitte niille tulee ennakkoluulot heti siit ja ne ei sit enää haluu tutustuu enenpää siihen ihmiseen. Silloin joskus kauan sitte, kun yksi tyttö tuli meijän kouluun, myönnän mullakin oli pieniä ennakkoluuloja, mut kerran sitte yks ilta junas ku oltii tulos kouvolast inksaa tää kyseine tyttönen istu meijän kans samaa vainuu ja siit se sit lähti. Ja en voi sanoin kuvailla kuinka mieletön ihminen tää on ku oon tutustunu siihen tämän vuoden aikaan. Ja vieläkää en tiiä siitä kaikkea eikä se minust mut lähestulkoon. :--) Se on tukenu minuu kaikis huonois asiois ja vähemmän huonois asiois ja ymmärtän kaiken mikä mun mielt on painan. Ja miä taas yritän samaa sitä kohtaa koska miä vaan rakastan sitä ja haluun olla öööö kiva. 8) JOO ja sitte asiasta kolmanteen, meijän koulus on vähän ihmeellistä porukkaa; tälläsillä -29.9 asteen pakkasilla toisen takki on piilotettu niin hyvin ettei sit oo löytyn viikonkaa jälkee. Aika sairasta ja lapsellistakin vielä, mun mielestä. Tästä voi olla montaa mieltä ! Toivottavast rehtori nyt vois tehä ton asian etee jotai et ne piilottajat saatais kiinne vaikka se onki hyvin epätodennäköst."Ai sit ei oo vielkää löytyn ?" No ei kai jos asian etee ei tehä mitää.

Mun koulujutut vähä muuttu nyt ku opo kerto että keltsun metallille voiki hakee ku sen lopettaminen viivästyy kait vuodella :--) Mutta pyrin nyt siihen et ka olis sen 7.0 tai yliki kelpais et pääsisin sinne kouvolan autolle :--) Mut jos ei riitä ni sit tohon keltsulle... Ja niin maanantain tehää ne yhteishakulomakkeet sellaseen harjotukseen mut kohtahan se yhteishaku on.. :s

Oon nyt miettin tooosi paljo et ajaisinko jokkistutkinnon vai en. Vähän tekis miel ajaa ihan sillei huvikseen vaa ku ois ihan hyvät pohjatki siihen mut njää enpä tiedä. Ei välttämättä oo niin mun laji jos tot mun kärsivällisyyttä katellaa. Ja jos asiat ei mee niinku miä haluun ni hermohan siinä meneepi ! Paha tapa, vois yrittää saada sen pois mut minkäs teet jos on tottun siihe x)

oispa jo kesä 8)

2 kommenttia: