sunnuntai 8. elokuuta 2010

oooo

Jee ! Sain tossa kolme päivää sitten ensimmäisen kommentin koko blogihommaan ! En ees itse ensin huomannut sitä, vaan kaverini. Ja minulla on jo kolme lukijaa, jeejee.

Minun on pakko kirjoittaa jotain, mutta en tiedä mitä. Joten, sain sellaisen idean että listaan muutamat biisit, mitä oon kuunnellu tosi paljon nyt. Tosi kiinnostavaa. Pistän kyllä vähän selityksiä noihin, että miksi kyseinen biisi :--)

1. Turmion Kätilöt - Million Dollar Business
Ehdottomasti tämä on ykkönen ! Rakastan yli kaiken tätä. Kiitos Pioneerifestivaalit ja kiitos isosisko, että etsi minulle tämän biisin kun en itse oikein löytänyt !

2. Turmion Kätilöt - Paha Ihminen
Tämä siksi, koska tässä on kivat sanat omasta mielestäni ja olen vain yksinkertaisesti jäänyt jumiin tähän.

3. Turmion Kätilöt - Seinä
Tämä sen takia, kun olimme Pioneerifestivaaleilla ja bändin "poistuttua" lavalta yksi tyyppi huusi tätä kyseistä biisiä koko ajan siinä melkein meidän vieressä. Oli sitten pakko kuunnella, että onko tämä nyt niin kummoinen biisi, kun sen niin halukkaasti halusi kuulla. Mutta on se, mieletön.

4. Turmion Kätilöt - Kärsi
Pelkkää TK:ta tää ? Ei ei. Niin ja tästä tulee vain mieleen se TK:n lavashow, jossa SunderSeele esiinty poikien kanssa. Jäi niin hyvät fiilikset tosta että ! Aijai.

5. Turmion Kätilöt - Hades
Tämä saa olla viimeinen Turmion Kätilöt. No siis, tätäkään en kuuntelisi, ellei isosiskoni olisi sitä minulle sanonut, että tää on hyvä. Tykkään erityisesti kohasta "Rillumareitä rytmissä vatkaavat vartalot viinapäiset " ja tämäkin on kiva: "Kuoleman kädessä värisuora, vieraan kourassa hirttonuora."

6. Frauenarzt & Manny Marc - Disco Pogo
Tällä ei ole paljoakaan taustaa. Poikaystäväni näytti tämän, koska tää on niitten koppimusaa ja sitten oon vaan kuunnellu sitä. Tämän tahissa on kiva jammailla.

7. Madcon - Glow
Kuulin kerran radioista, enkä vielä silloin tiennyt bändin, enkä biisin nimeä.  Tää on aivan mieletön. En voi muuta sanoo. Kivoi tanssiliikkeit ja sen takii olenki opetellu niitä. Yhen kohan osaan jo. (xd)

8. The Offspring - You're Gonna Go Far Kid
Löysin tämän biisin poikaystäväni puhelimesta ja joka sitten osoittautuikin kivaksi biisiksi. Kerrankin voin sanoa pitäväni poikaystäväni musiikkimausta.

9. Warmen - Somebody's Watching Me
Tämä siksi, koska muistan tämän niin hyvin kun tämä on tullut, olen ollut silloin 10-vuotias, niin isosiskoni soitti tätä aika paljon. (?) Tykkään tosta äänestä.

10. Eric Saade - Break Of Dawn
Ja tämä, viimeisenä, muttei vähäisempänä. Ehkäpä parhain ystäväni näytti tämän biisin minulle. Kiitos vain Disney Channel. Tämä on jotenkin surullinen, mutta tykkään kuunnella sitä silloin tällöin. Nyt se on soinut vähän useamminkin.


Huuh ! Tos oli ihan kauhee työ. Niin ja siis, oikeastaan noi ei ole järjestyksessä, mutta noista teksteistä voi jo ehkä vähän päätellä. :--)

Tässä vielä kuva ehkä ihanimmasta bassotaiteilijasta:
MasterB

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti