tiistai 3. elokuuta 2010

huhii

Uskaltauduin kysymään isältäni, että jos tuon hänelle paperin, johon tarvitsen hänen nimensä, niin laittaako hän sen siihen. Kysehän on nyt kirkosta eroamisen lomake, koska olen alle 18-vuotias ja alle 18-vuotias ei voi erota kirkosta ilman vanhempien allekirjoitusta. Olemme käyneet iskän kanssa tähän asiaan koskevan keskustelun miljoona kertaa läpi ja aina sieltä tulee ne samat kommentit. Miksi minun täytyy kuulua kirkkoon jos en edes käynyt rippikoulua ? No, nyt en sitten pääse kummiksikaan, niin miksi, MIKSIIIIII täytyy kuulua vielä kirkkoon. Enkä halua mitään kirkkohäitä. Joten ? Enempää en jaksa tästä kirkosta höpöttää, kun sitä olen tehnyt varmaan seittemänneltä luokalta asti. Alla vet redan.

Taas kerron yhdestä inhokistani, koska se tuli vasta äsken mieleeni. Ihmetyttää ihmiset, joilla ei ole aikaa oottaa esimerkiksi mesessä, että sanon heippa takasin. Jos minä olen lähössä jonnekkin sanon AINA heippa tai jotain muuta sellasta ja odotan että se toinen vastaa takasin. Onhan ollut sellaisiakin tilanteita, että olen odottanut vastausta, mutta mitään ei ole kuulunut, joten silloin lähen. Ja jos on oikeasti kiire, niin miksi ei varaa aikaa siihen koneelta lähtemiseen ? Sama juttu jos lähdet jonnekkin. Juttelen jollekkin ja yhtäkkiä hän on poissa-tilassa. MITÄÄ IHMETTÄ. No siihen loppuu se keskustelu. Sitten kohta sieltä tulee miljoonan tunnin päästä että; "Sori kävin ulkoon." Sitten itsekkin on vähän silleen, että jaaha.

Kissamme on ihan hassu. Minulla on akvaario, jossa ei ole päällä niitä "laseja", koska on niin kuuma, että kohta voisi tulla vaikka kalasoppaa. Se istuu lampun päällä ja uittaa häntäänsä siellä akvaariossa tai sitte se juo sieltä. Yöllä se ainakin joi sieltä, koska heräsin siihen ja huutelin sille jotain, mutta en muista että mitä.

Akvaariosta tulikin mieleeni. Vien yhelle kaverilleni monnejani, koska käyn ratsastamassa hänen hevosillaan. Ja nyt saankin siltä jonkun lumpeen tonne akvaarioon ! Oon aika innoissani.

Koulut alkavat taas kohta. Pitäisi vissiin vähän alkaa panostamaan kouluun, että pääsisi johonkin sitten ysin jälkeen. Mutta, mitä jos ei pääsekään ? Jeejee. Sitten se ois kymppiluokka. Olen miettinyt jo vähän, että minne voisin hakea. Autopuoli olisi ihan jees ! Koska minulla on jo hyvät pohjat siihen. Mutta sitten olen miettinyt myös Kotkan pintakäsittelyä. Sekin voisi olla ihan kiva. Mutta en tiedä ! Tuskin edes pääsen mihinkään.....

2 kommenttia:

  1. Jos joku sut kummiks haluaa, ni tottakai sen pitäs onnistua vaikkei sun nimeä sen lapsen kastetodistukseen tuliskaan. Aika kumma juttu olis, varsinki jos ne lapsen vanhemmat kastaa sen lapsen just tavan vuoksi eikä oikeasti sillä kummilla tarkota mitään jeesusvalistajakummia, jollaseks en usko et suostuisitkaa :D

    VastaaPoista