lauantai 18. kesäkuuta 2011

I hope one day I'm stronger than I feel and I hope that it feels different than today

No tättärää, meikä menee sit keltsulle kouluu ja nyt näin jälkee päi en ehkä edes haluu sinne.. Mut mihinkää muualle et päässy joten pakko kai se on tonne mennä koska kympille en mene ! Ja oon kouvolan autopuolelle varasijal numero 5 joten seki näyttää hyvin epätodennäköselt et pääsen sinne.. Suorastaan kiukuttaa ja paljon. No mut onneks mul on tuol paljo tuttui tuol koulus ni ei sen puolest mitää hätää ! Ei tullu meikäst ajoneuvoasentajaa ei.

Nyt vähä tälläst itkuasiaa. Oon ollu vähä aikaa jo sillee kiikun kaakun et luotanko yhtee ihmisee ja oon luottan koska se näytti silt et siihe voi luottaa mut enpä luota enää. 8) Oma vika.

Oli muuten aika masentavaa herätä toho sateesee ku viimiset pari päivää on ollu sellast aurinkoist. Rufi on edellee rikki ja se voi pysyy rikkinäisenä jos siel on se yks osa hajal mitä nyt pelätää. 8)

Ja btw, en nauti täst kesälomast yhtää. Alus nautin vähä mut sitte joku mulle tuli ja en nauti täst enää yhtää. Yks syy on se ehkä et en osaa nukkuu oikee. Eikä noi ilmatkaa oo mitää hirveen kivoi :-DD

Kärsin ihan saakelin kivuliaast selkäkivust, en pysty kääntää yläkroppaa mihinkää suuntaa ilman et sattuu. Nukuin jopa yhen yön pikkusiskon sängys koska luulin et tää kipu tulee mun tost uudest sängyst mut eipä se auttan.

Löysin kivan nettisivuston missä on mullekkin ehkä uikkarin yläosii ku niit kaupois ei oo tai silt nyt vaa näyttää. Uimisest muuten tuliki mielee etten suorittan koulus uimist ollenkaa vaikka niin Elina mulle sano et on pakko mut sitte ku vaihtu opettaja ni ei se mitää tienny x) Tai ehkä ties mut ei sit vaa sanon mitää ! Mul on muuten kauhee uimahinku mut milläs uit ku ei oo uikkareit. Käy kyllä ärsyttää koska tahon mökkeilee ja uimaa ja kaikkee. Lallalaa kunnon selityst.

On muuten ollu noi hermotki aika kireellä. Pikkusisko puhals mun korvaa ja pelästytti minut samal ni meinas kyl tulla raivari. Oon kuulemma kyl kiukutellu melkee koko viikon :-)

Hmm, kaikille ei vissiinkää oo viel selvää tää legginssijuttu. Joo legginssit on aina legginssit, oli ne sit kui paksut tai ohuet. Minuu hirvittää jo pelkkä ajatus et liikkuisin tuol lyhyes paidas ja legginsseis :-DD HUHUHUUU voi nyt jo. Mietikkää nyt et miltä tuntuis lähtä pitkis kalsareis ja normaalis paidas tonne kylille ? :-D No oon kyl vatvon tät asiaa jo varmaa aika monee kertaa joten antaa tän nyt olla. 8) Kaikki siis saa käyttää lyhyttä paitaa ja legginssei jos vaan haluaa, ei siinä mitään, en estä 8) GO AHEAD !

Mistäköhän revin tät juttuu oikee. Meikästä tulee metallimiäs, tosi siistii. Joo nyt riittää tää selittely, täs on viel biisit mitä oon soittan aika paljo. Kaikki kuvaa aika hyvin jotenki nyt tätä hetkee.







Hyvii päivän jatkoi ! Tykkään lokkien kirkumisest. :-)

2 kommenttia:

  1. ootko kattonu noita uikkareita kotkan changesta? :-D tuli vaan mielee et siel saattais olla:)

    VastaaPoista
  2. jep, sielt nettisivult oon katellu näi alustavast mut pitäs mennä käymään tuola (8

    VastaaPoista