maanantai 9. toukokuuta 2011

this whole thing makes no sense, no sense at all

Aattelinpa tulla taas kirjottelemaa jotain shittiä tänne ku en oo pitkää aikaa kirjotellu mitää. Joo elikkä siis täs on nyt tapahtun kaikenlaist, huonoi ja hyvii asioit. Esimerkiks mun ihmissuhteet on ollu kovil ja sitte game over mut sit hyvääki et mul on ehkäpä maailman ihanin kaveri, josta on tullu vasta tosi lyhyes ajas tooosi tärkee. Tosin se aina ei tajuu mun juttui ku selitän sille kaikkee mut se yrittää parhaansa tajutaksee ja se tukee minuu jaja kuuntelee eikä oo sillee "joo okei", "aijaa" jne. Rakastan sitä :-) Tästähän ihmiset voi ajatella vaikka mitä mut minuupa se ei haittaa ! Muuten jotai ystävyyssuhteit on revenny, ite en tiedä että miksi. Tosiaa mun elämä on sellast ylä- ja alamäkee koko ajan. Onneks kuitenki täst kaikest huolimatta oon aika positiivinen, vielä ja oon koulussaki tsempannu tosi paljo, ainaki omast mielest ! Vaikka noniinno, myöhäst se nyt sillee on varmaa mut kuitenki (8

Niijoo vappuni vietin kivas seuras ja ajellen kyläl rundii kivan ihmisen kans ja pääsin ite rufin kyytii ja ihmettelen miten jotkuu haluu mun kyytii ! Ihan kauhee istuu kyydis :-DD Joo ja muutamii poliisitilanteit mul on ollu, esimerkiks ajoin aika sellast reipast vauhtii tos inksan suoral ja katoin et JOOH maija vastaa mut eivätten lähten perää ja sitte yks ilta oli sivari kyläl ja lähin yhest risteyksest vähä ehkä liian reippaast ni eiköhä siit menty jo jonnee piiloo vähäks aikaa x) Sitte sielt mentii toisee piiloo viettää laatuaikaa toisten tyyppien kans ja sit sielt takasi toisten tyyppien kans chillailee q: Ainoo vaa et tää chillailu on yhtä draamaa mut ehkä se kuuluu asiaa ! (8 Aivan niin joo ja täst mun huonost elämäntilanteest huolimatta yritän olla kaikkien tukeen ja auttaa miten pystyn enkä vaa keskittyy itteeni mut joskus kuitenki nii. En oikeestaa osaa aatella itteeni, nytteki mietin vaa et mitä yks ihminen tekee vaikkei se enää mulle kuulu ja se mitä päätettii on vaa mun hyväks. Tää loppu nyt ei liittyn mitenkää mihinkää.. Joo no nyt jos lähtis tonne partsille ottaa rennost ja koht syömää tosi hyvää ruokaa ja sit kylälle kattelee ku joku höpsö sai piikkikortin ! (8

~ ei taida olla
minusta enää jatkamaan
vaikka nähtävää on jäljellä
en jää silti katsomaan 



~ ei onni löydy
siitä, että uutta hamuaa
vaan siitä, että oppii
saamastaan nauttimaan

3 kommenttia: