lauantai 23. huhtikuuta 2011

siis faktahan on se et täs kaupungis on vaa yks seriffi ja se oon mä

Tänää on kyl ollu niin sekava päivä et huhhuh ! On mielialat menny ylösalas mut onneks oli tosi kivaa seuraa koko illan jee kiitti siit q: Tänää myös on kuunneltu sellast musiikkii et jeaah :-DD Kerranki oon löytäny sellasen ihmisen joka on mun kans samoil linjoil ton musiikin kans. 8) Ja sitte oli oikein kiva huomata että yks alkoholinalainen ihminen ottaa minut kainaloon koska aiempi kainalossa oleva lähti pyöräilemään. Ja tämä pyöräilijä oli kyl yks tavan jääpää :-DDDD Päiväl oli ihan kauheit hetkii, kädet täris pelost ja nyt ne tärisee edellee mut tosin siit et mul on kauheesti virtaa taas. Trrrrrrr. Poliisit<3 Nojuu nyt on kauhee nälkä ! Asiasta johonkin.

En vaa yksinkertasesti ymmärrä jotain ihmisiä taas :-DD Yks jo meinas ampuu ittensä koska yks ihminen on niin ärsyttävä (okei tää ei liity mitenkää toho ymmärrysjuttuu). Mut siis nii, jollain on kyl hyvät maineet tuol kylil. Ihan itse jos tekisin jotai tollast ni miettisin parii kertaa. Tosiaan en kyl puutu kenenkää elämää enkä vaivaa niillä mieltäni mut tää nyt vaa tuli mun mielee x)



"Voitko vähä valasta minuu ja kertoo mikä tää biisi on ?"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti