maanantai 28. maaliskuuta 2011

kipeenä on helppo hymyillä

Joo elikkäs tulinpas kertoo että sain mun myöhäsen synttärilahjan juusolt ja olin ihan innoissani siit paketist vaikka tiesin mitä se sisäls :-) Ja sieltähän tuli:












and justin bieber ?

Laadut on mitä on ku on puhelimel otettu mut kait niist jotai selvää saa. 8) 
    Aamulla olin muuten lähös kouluu, pihalle pääsin ja sellanen huonon olon aalto pyyhkäs mun yli et mun oli pakko oikeesti juosta takasin sisää ja nyt sitte oon kuunnellu Tk:n uusita levyy ja juonu teetä. (mitä en yleensä tee.) x) Meillä ois ollu tänää varmaa kahen kokeen palautus, yh ja bilsa ja sit tänää ois ollu matikan koe et hurrayyy. No mut onneks bilsan kokeen saan huomen ku ootan siit aika hyvää numeroo :-) (not) No nyt kuitenki taidan mennä kattelee jotai leffaa ja lepäilee ! Anteeks tää oli tällänen selityspostaus (x

MISSÄ OLET KEVÄT ?

2 kommenttia: