torstai 26. elokuuta 2010

eiköhän olis aika laittaa housut jalkaa

Näin niin karseen järkytyksen että morjens. Suht ohuet legginsit ja normaali paita. Siellä ne kalsarit vaan vilkku. Eikä tää henkilö oo todellakaan ainoa joka meijän koulussa tälläsiä käyttää. Huhhuh. Eikö kukaa kato takamustaan ennenkun lähtee mihinkään ? Tämäkin kuulostaa varmaan todella hassulta, mut kyllä minä ainakin katson ! Oli sitten housut mitkä tahansa.

Luulinkin, että mul on paljon asiaa ja olikin, mutta päätin jättää pois yhden aiheen. Joten nyt mun tässä pitäs keksii jotain ja mulla oli mun mielestä enemmänkin aiheita, mutta ei näköjään.

Mulla meinasi mennä meidän kotsan sijaisen kanssa hermot. Pelkkä sen näkeminen alkaa ärsyttää minuu ja sitten kun se vielä alkaa puhuu niin se ärsyttää vielä enemmän. Tänäänkin oli niin karsea päivä, kiitos eilisen ja muutenkin mun tunteet on nyt pinnassa. Kun meillä on meijän oikee opettaja, niin se ei ole niin tarkka niiden työnumeroiden kanssa. Mutta toi saakelin naikkonen on. Jos helvetti se näkee että mulla on muuta hommaa, niin en miä voi mennä tyhjentää tiskikonetta. Mutta sitten ne joilla ei ole mitään tekemistä saavat istua vaan sielä. Oikean opettajan kanssa tiskikoneen tyhjentäisi ne, joilla ei olis mitään tekemistä, työnumerosta riippumatta. Voi valitus.

Poikaystävän suusta kyllä kuulee kaikenlaista hassua. Kerroin etten voi syödä tomaattia, koska olen allerginen. No, sitten hän kysy, että mitä tapahtuu jos syön sitä. En edes kerennyt vastata kun sieltä jo tuli tälläsiä vaihtoehtoja; "alkaako supistelee ? alkaako potkimaa ?" Kyllä oli vähän naurussa taas pidättelemistä. Hassu mikä hassu. :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti