sunnuntai 6. toukokuuta 2012

mietin vaa et mis ne reinot luuraa

Nonniin sehän olis taas yks viikko selätetty ja huomen paluu arkeen taas.. Mut onneks koht on kesäloma ja pääsee pois tuolt laitoksest vähäks aikaa !

Tosiaan, tossa viikko sitte oli vappu ja juhlin sitä ihan vaan migreenis himassa ja viimeviikonloppuna juhlin sitte iskällä iskän firman 1-vuotissynttäreitä. Kuulemma firma siirtyy mulle ku siltä alkaa näyttämään. Joops. Ja perjantaina olin juhlimas tiian 18 vee pippaloit ja oli mielettömän huisii ! Kuvamateriaali on mun kohalta jotain aikamoisen karseeta mut tässä parit onnistuneet !


Eilen sitte käytiin äitin kans kouvolas vähä ettimäs mulle kenkiä ja mekkoa juhliin. Noh, kenkiä olis varmast ollu mut mentiin vähä huonoon aikaan ni kaupat alko menee kii. Mekkojakin oli mut ei vaan mulle sopivia tai muuten vaa mieleisiä. Oon niin vittuuntunu ja turhautunu siitä, että mul on näin iso rinnanympärys, siitähän kaikki on kiinne, voi perse. Ja vieläku haluisin sellasen juhlavan juhlamekon jota mul ei oo varmasti ikinä ollu ni yritä tälläsillä mitoilla sitä sitte ettiä. Voi vittu nii ! No ehkä tässä vielä nappaa jossain vaiheessa, onhan täs aikaa tää kuukausi vielä.. Tosiaan mukaan sitte kuitenki kouvolasta lähti kaks toppia gt:stä ja ajatelkaapa, vihreä ja sininen ! Ikinä en näin värikäs oo ollu, hurjaa. Käytiin kans prismassa ja sieltä lähti vaan uudet chapsit ja polvituki mukaan.

Kyl vaan nyt tää höpöttäminen saa riittää ja meikä lähtee ajeleen anjalaan päin ! Tässä viel perjantain ehdottomast parhaat biisit !





3 kommenttia: