torstai 22. maaliskuuta 2012

puhuppa suusi puhtaaksi mut älä selkään

Päätin nyt sitten parin päivän "voisin kirjottaa blogii jotain" - mietiskelyn jälkee tulla jotain höpisemää ! Tosiaa, jos kuulumisii kysytää, ni ei yhtään mitään ihmeellist. Arkisin aamust kouluu, koulust himaa, jumitust tai kyläl pyörähtäminen ja melkeestää nukkumaa. Tietyst jonain iltoin oon poikia vahtimassa tai sit miehekkeen luona löllöämäs. Sit viikonloput meneeki ihan melkein akkuja lataillessa ja ehkä kylällä pyöriessä. Niinno ja joskus se mieskin..

Oon nyt koulus ollu niin ahkera (hitsauksentunneilla) et oon melkein saanu kaikki hitsaustyöt tehtyä ! Oon kyllä ehkä niin taitava (luonnonlahjakkuus) lankahitsauksessa että käy ihan hirvittämää. Puikko onkin asia erikseen sitte :-)

Joskus lupasin laittaa kuvia näist mun hiuksista auringonvalossa joten tässä se olisi. Tosiaan, hiusten väri ei oo todellakaan enää noin punanen mut ymmärtäähän sen. Kohta taas olis värjäyksen aika !



Ja nyt hiusten väri on tota luokkaa. Nice ! Ja oon nyt päättäny että kasvatan pitkät hiukset takasin. Oon käyttäny isosiskon pidennyksiä jonku aikaa ja en kyllä millään malttais oottaa että olis ne pitkät hiukset taas. Vaikka tiiän et tuun kiroamaa sitä, et mul on niin voimakas luonnonkihara et suoristamises menee jonkuu aikaa. Eikä mulla ole noin isoa nenää vaikka kuva niin antaa olettaa !

Nyt koska oon niin laiska lähtemään mihinkää ni siivoan huonetta ja meen vähä hoitamaa rufia, onhan se monta kuukautta tossa pihalla jo seissykki :-) Uusia osiaki pitäs tilailla et pääsis kunnolla ajamaa. Sit illemmalla vähä kattelis vaikka Aladdinia ja olis vaan. Huomennahan olis taas perjantai ja sit viikonloppu ! 8) Eikä mitään suunnitelmia.



Saa ehdotella erilaisia postausideoita ! 8))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti