keskiviikko 22. helmikuuta 2012

i'm so young to dieeee

Oujees ! Se on tää viikko puolessa ja ensviikollahan olis loma ! Ihanaa ku saa vaan nukkua ja nukkua ja nukkua. Nukkuminen on ihanaa. Okeijoo.

Viime viikonloppu meni ihan mielettömän kivois merkeis ! Tosin perjantaina Meri kävi vähän värjäämäs mun hiuksia ja nyt näyttää siltä et tää on kyllä se väri ihan ehdottomasti millä kannattaa värjätä ! Ja juu, perjantain sain kans ihan kauheen flunssan päälle, olin jo melkeen varma etten selviä mut tadaa ! Lauantai meniki sitte niin että käytiin mäkkäris ja syötettiin puolet ruuista Janille ja Ramonalle Merin kans mutjoo. :-D Sit mentiin vietteleen iltaa tuonne Anjalan puolelle. Ihan parhaimmistoo oli kyllä ilta, on mulla kyllä vaan maailman parhaimmat kummit. 8) Ihan niin parhaimmat, että äitikin tykkäs.. :-D Ja sitte sunnuntai menikii kyläl heiluen ja vähä ajellen ympyrää. Mieletön viikonloppu siis kaikinpuolin !

Maanantain heiluin kans yllätysyllätys kyläl ja jollakin päpylskällä. Tiistain olin niin eksyksissä Kuusankoskella että hellurei mut selvisin ! Eilenä kans tein vähän daim- ja dumlemuffinsseja ja kerranki onnistu täydellisesti !






Mun mielest oli viel tosi kiva ku äiti oli ostanu tollasii erivärisiä muffinssivuokia ni piristi kivasti !

Nyt miä vähä ottaisin rennosti ku kävin tuol lumihanges just äsken taapertamassa ja oli rankkaa. Niin ja saa tottakai ehotella niitä postauksia, alkaa olee ideat niin vähis ku mul on nää kaikki tälläsii höpöhöpö-juttui ! Joten siis antaa tulla nyt :-)

Niin ja minun pieni hauvavauveliini on ollu neljä kuukautta kadoksissa ja oon ollu ihan varma että se on päässy jo hengestää mut oli ihana saada tietää että hengissä on ! Tulis nyt vaan kotiin saakka :-( Mulle on kyllä iskeny ihan karmee koirakuume, äiti ei tosin vaa oikeen tykkää. Kaipaisin niin lenkkiseuraa !

4 kommenttia: