sunnuntai 1. tammikuuta 2012

a million stories that made up a million shatered dreams

En jaksa kirjottaa tost uudestvuodest sen enempää mut ei ollu niin huippuu siistii ku aattelin, kauhee päänsärky, väsymys ja vitutus ni ennen kahtatoist jo miehekkeen uutee kämppää nukkumaa. Eikä haitannu ollenkaa se et nukuin noin kakstoist tuntii ku huomen on kuitenkii kouluu. Tänää kans aattelin mennä ajois nukkuu et oon oikee ärsyttävän pirtee huomen !

Nyt tulee tällänen vihateksti ja pikkusen mun mielipidettä ! Varautukaapa siis :-)

Elikkä, oon aina miettiny et jotkuu ihmiset (miehet ja miksei naisetkin) kattoo aina ulkonäköö toises sukupuoles. Esimerkiks joittenki mielest pitää olla laiha, isot tissit ja hyvä takalisto sun muuta paskaa suoraan sanottuun. Siis ihan typerää. Yks tilanne oli vaan tossa. Joo. Mitä helvettiä oikeesti. Hyvät on mahikset jos kattoo vaa ulkonäköö ja miksei sillonkii vois napata mut kuitenkii ! Jos kyseessä on nyt mies joka kattoo vaan ulkonäköö naises ja nainen lähtee miehen matkaa ni mul ainakii kiehahtais jos saisin kuulla et mies on ihastunu siihen ulkonäköö mut tietenkii niitäki on mitkä vasta sillon alkaa kattoo pintaa syvemmälle. Ei herranjumala en osaa kirjottaa tät mitenkää järkeväst koska minuu nyt kiehuttaa. :-D Voin ite tällee isokokosena sanoo et mun kohalla ei oo tällästä tapahtunu vaikka oon aina ollu hirveis paineis et ku oon iso ni kukaa ei huoli minuu mut onneks on niitäki 8) Ja muutenki nykyää joillain on hirveesti vaatimuksii naisten varalle. Naisilt en oo hirveesti kyl kuullu näit vaatimuksii niinku ulkonäköö liittyen, tosin joskus oon kuullu et lihakset on ollu jees. Miä ite en välitä niin paljoo ulkonäöstä, eniten miä kiinnitän huomioo luonteesee ja sit niinku kuitenkii kokonaisuutee. NO mutta, meit on monee junaa ja miksei vaikka autooki. Iha sama.

Mulla on kyllä maailman ihanin höpönassukissa :-) Nytteki se nukkuu mun sylissä niin tyytyväisenä ku oon hoivannu sitä kun sil rassukal näyttäis taas et sil ois botoxii huules tai no, nyt poskessa :-D Mokoma sisarusrakkaus näköjää vaatii veronsa.

Höpötystekstii vaan nii. Minust tulee muuten täti ! Ja pääsen tienaamaa rahaa ! Ja aina siinä Hevoskuiskaaja - leffaa kattoes meinaa tulla itku. Muutenki meinaa tulla itku.

Aivan ja kyllä, tänää vika lomapäivä ja huomen nii kouluu :-) Välil on ollu kyl ikävä sinnekki mut nyt vaan ketuttaa mut onneks perjantai vapaa ni pääsee taas vähä pidemmän viikonlopun viettoo. Ja tekis miel mennä ratsastamaa. Ja hain rufin ajoo ja voi ettien että :'-) Mut loppu ilo lyhyee, kesärenkaat ja tollanen keli ei oo hyvä yhdistelmä. Nyt lopetan tähän tän ja alan ottaa rennosti. Kellokii on niin paljo jo !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti