perjantai 6. tammikuuta 2012

annan mielikuvii muille, elämän rippeitä, palasia, ja tiedän et tuol on viel satoja mun tapasia

Nonnist ! Tuli tänää vähä käytyy ostelemas vaatteit kouvolast :-) Menihän sitä rahaa mut eiks se oo pääasia, et oon nyt niiiin onnellinen noist uusist vaatteist. Yks ainoo vaatekappale on alesta ja muut normaalihintasia mut eipä tuo haitannu ! Nyt kuveja !

ehdottomast lemppariostos löyty vero modasta hinnalla 21.95e :-)

perustoppi, h&m 9.95e

farkut h&m 19.95e

legginssit h&m, alennukses 7e
huppari h&m, 24.95e (hienosti osasin kuvata tämänki)

 Että sellasta tänää. Ja kävin sitte coffaris ekaa ja hyvin todennäkösesti vikaa kertaa. Kaakao oli tosi pahaa ja ku kahvia en juo. Ja koittakaapa syyä hesen mariannepehmist pillillä ! Jännittävää.

Kävin muuten toissa päivään leikkaan hiukset ja mun piti vaan mennä vähä ohentelee ja leikkaa etuhiuksii muttamutta.. No tyytyväinen oon näihi kuitenkii !


Nyt sitte viel tän päivän aikaan tulee yks postaus jossa on paaaljon kuvia ja joka mun piti tehä jo eilen mut olin niin rättiväsyny kaikesta kiukkuamisesta ja koulussa olemisesta että menin ajois jo nukkumaa. Joten palaillaa myöhemmin :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti