tiistai 21. kesäkuuta 2011

six fucking weird things

Joo päätin tulla kertoo kuus outoo asiaa itestäni ku mul ei oo tässä muutakaa tekemist :-)

1. Ei sitä nyt voi sanoo kiduttamiseks mut sellasta kuitenki et jos mun pitää tehä jotai asioit esimerkiks siivota ja vaikka mul ois kui kauhee nälkä ni mun on pakotettava itteni siivoomaa ennenko syön. Ja asiaahan vaikeuttaa yleensä se et parkkeeraannun tähä koneelle aina vähäks aikaa joka sit kasvattaa vaa mun nälkää ku hidastelen mokomas siivoilus !

2. Mul on niin hyvä valokuvamuisti et jos meil on koe koulussa, ni nään sen tekstin pätkän mun mielessä missä se vastaus on siihen kysymykseen. Sen voi siis lukea sieltä. 8)

3. Jos syön ranskalaisii, en voi ottaa sil haarukal niit ranskalaisii niin et se haarukka menee poikittai niitte päälle nii et siihe tulee periaattees risti, vaan et se on sen kans samassa suunnassa, eli et kaikki piikit on siin ranskalaises kiinne ja sit viel et mieluiten piikit on molemmista päistä suht saman verran et se on keskellä se haarukka. Ette varmaa ymmärrä mut iha sama x)

4. Jos on vaikka pöytäliina, missä on palloi ja mul on juomalasi, ni mun on pakko laittaa se lasi aina yhtee ja siihe samaa palloo ja mieluiten keskelle.. :-DD

5. Edelleenki puhun kaikelle elottomalle, mun mopolle, kukille jne. Paras on se ehkä et mun huonees on yks kasvi ja silittelen sen lehtii aina välillä..

6. Ku oon facebookis ja lueskelen toisten statuksii ni mun on pakko mustaa ne (eli siis vetää ne hiirellä yli niin että painan tota hiiren vasenta painiketta koko ajan, jos joku ei tajunnu) Pikkusisko täst on huomauttanki parii kertaa koska ite en sitä tajua :-DD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Joo ei täs sit muuta. Suunniteltiin yhen kaverin kanssa yks aivan mieletön viikonloppu ja se hyvin todennäkösesti toteutuuki näil näkymil ja toivotaa et siit tulee kivaa ! (; Ei kyl välttämättä niilt kahelt voi odottaa mitää muuta mut sen näkee sit. HAMINA HERE I COME, joskus 8)

Sain muuten ihan kauheen naurukohtauksen vaan siit et katoin et mun yks akvaariokala, partamonni you know, oli tos lasissa kiiinni mut niin päin et sen pää oli tuol hiekas ja siit naurust ei meinan tulla mitää :-DDD Joo no nyt oottelen et mieheke saapuis tänne mun seuraks ja sit sen jälkeen varmaanki nukkuileen ! Täs on viel yks ihan mieletön biisi joka on soinu nonstoppina ihan koko ajan !

2 kommenttia: