sunnuntai 22. toukokuuta 2011

mä oon sua varten tääl, seison täs paikallaa

Mul ei oo ikinä ollu tälläst tunnetta. Tää on aivan kauheeta koska en oo kokenu tät ennen. Tuntuu ettei mul oo tääl ketää jolle voisin kertoo mun asioit vaikka on, mut en vaa kerro niit. Tai sitte minust vaa tuntuu et mun asiat on niin turhii etten haluu vaa siks kertoo niit koska luulen ettei ketää kiinnosta. Tuntuu et kaikki kaatuis mun päälle. Syytän itteeni täst kaikest vaikken oo syypää. 

No antaahan ton nyt olla. Eli joo mun elämä on taas sellast ylä- ja alamäkee eikä siit näy loppuu. Alkaa pikkasen ketuttaa ku en tiiä enää omist asioist mitää enkä tiiä mitä pitäs tehä.. Pää on sekasinnn ja sillei. Mut hei, peruskouluu ei oo paljoo pyllyykää jälel ja jos sen pitäs tuntuu jotenki mahtavalt ni ei se tunnu. Jännittää enemmänki se et ku koulut loppuu ja sitte ku tulee ne mihi kouluu on päässy :s Ja minuuhan pelottaa et joudun keltsun metallille joka siis oli mun kakkosvaihtoehto enkä sinne ykkösee eli kouvolan autopuolelle :s No sen kyl näkee sit.

Perjantain oli kiva päivä ku oltii vähä viettelees iltaa tuol noi q: Eilinen oli iha sellanen suht tylsä, mitää ei tapahtun koska siihen nyt vaikuttaa yks asia miks mun mielest mitää ei tapahu.. Mut kyl sit siin yhes vaihees nauratti ja paljo ! :-DD

Ja toi otsikko, se on et jos vaa mieli muuttuu.. 





HEHEZ kyllä ! Tänää sit ei oo muuta luvas ku et siivoilla vois ja sit kylälle taas q:

Ps. Valoja tauluun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti