tiistai 19. huhtikuuta 2011

jekku vainnn !

Niinkun tossa lupailin ni teen nyt sen musiikkipostauksen (oon tehny joskus aikasemminki mut nyt vähä päivittelyy) eli laittelen biisei mitä oon kuunnellu ahkerasti ja miks, jos siihen edes on syytä.

Turmion Kätilöt - Grand ball
 Ah, ehkä ihanin uusimmalt tk:n levyltä ja heti pomppas suosikiks :-)

Turmion Kätilöt - Suolainen kapteeni
Ylläri ylläri, tääkin on mieletön biisi ja täs on tosi kivat sanat ! "Ei voimani lopu, mutta lihakset repeää. Ilmiliekeissä palaa ihmisen pää ja kyynelvirta leviää. Olen majakkasi syntien merillä, kädet verillä vedän laivasi satamaan,
ja sen sytytän palamaan, tähän rakkauden paskalampeen."


Oikeestaa nyt ku aloin miettii ni kaikki persteknologian biisit on mielettömiä ja edelleen se Million dollar business joka on aina ja ikuisesti mun lemppari ! Ja sitten muihin musiikkeihin.

Porcelain Black - This is what rock n roll looks like
Tädädä kiitos krissun, tää on nyt melkein soinu joka päivä mul tääl :-D Mun mielest tol on jotenki mahtava ääni ja sillei. Kylmii väreit !

jare&VilleGalle - Häissä Ft. Märkä-Simo
Tää tuli vast ihan tänää mun listoille ku oltii tos atk-luokas ni pojat soitti ja tädädää nyt se soi ja aikoo soidakin.

Pendulum - Crush
AAaa tää on aivan ihana :a oon ihan rakastunu Pendulumii ja tää onki vaa yks hyvä biisi. Muita on esimerkiks Set me on fire, Self vs. self, Blood sugar.. jne c:

Snoop Dogg - Sweat Ft. David Guetta
En oikeestaa tiiä miks kuuntelen tät, onhan tää ihan hyvä.

LMFAO David Rush Ft Pitbull & Kevin Rudolf Shooting Star (Party Rock Remix)
Krissun puhelin on aika jännä taas.. :-D Kiva jammailubiisi ! (8

LMFAO feat. Lauren Bennett & Goon Rock - Party Rock Anthem
Sama selitys ku edellisessä. x)

Huh enkä jaksa enempää laitella ku pitää mennä siivoo akvaarioo jaja kaikkee muutaki. 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti