perjantai 4. helmikuuta 2011

whoa is me, i'm so whoa

Oon sit ollu koko viikon pois koulust mut maanantain pitäs sit mennä taas.





Näiden voimal sit mentii. :--)


Mul on muuten kaks koetta rästis, yh ja matikka ja niiden paris sit tää viikonloppu meneeki koska mun on saatava nostettuu mun numeroit et pääsen sinne minne haluunki. Matikka ja fysiikka ois tärkeimmät mut fysiikkaahan en oikee osaa ja matikkaaki jotenkuten nyt ku ite oon sit harjotellu :--) JA sain jopa ruotsin sanakokeest 8- ja oon tosi ylpee. Sitteku viel isost kokeest tulis joku saman tyylinen ni jeeij. Ja just kattelin et meil on eilen ollu joku ainejuttu enkus eikä mul oo mitää hajuu siit. :--D Hehez



Ja sitte selailin vanhoi laskui mun matikan vihkost:



Munki mielest tosi hienoo. Ja nyt takasin matikan pariiin. :--D


2 kommenttia: