keskiviikko 29. syyskuuta 2010

ötötöötö

Oon mielettömän vauhtisokee. Sen huomaa autos ku se menee 80km/h. Oma mopo menee sen verran eikä se vauhti tunnu missää, eikä myöskää 100km/h. Oon huoman tän jo paaljo aikasemminki mut nyt vast mietin oikeesti tosissaa tät. Esimerkiks ku ajan jotai 70km/h tos kyläl ni luulen et se hyytyy johonki pienee ylämäkee vaikkei nopeus laske ollenkaa. Ensimmäisen kerran huomasin tän vuonna 2006, jolloin sain mun mönkijän, joka on edellee mulla, tosin pikkusiskon käytös.

Ja mun pitäs oikeesti olla nukkumas jo, mut en oo ees tehny maantiedon läksyi ja öääää :--D

Oeee oon ostanu miljoona vuotta sitte ton finniharja-ainejutun mut en oo päässy kokeilee sit ennenku nyt vasta äsken ja tanttataa ekan kerran jälkee voin sanoo et jo on naama pehmonen. En sitte tiiä muita vaikutuksii viel mut pehmoseks nassu tulee ainaki. (8 Ja muuten se tuoksuu sellaselt etttä tuntuis et naamas ois miljoonat mentholit. Kiva tunne.

Mul ei oo tänne oikeesti nyt mitää järkevää asiaa. On vaa pakko kirjottaa jotai. Kiva välihuudahdus.

En malta oottaa kolmee vuotta. En mitenkää. Nimittäin, mulle on jo auto vaikka tiesin et se tulee mulle mut nyt se vähä niinku varmistu viel. Iskä on aika ihaana. Isosiskoki alotteli tol autol mut saiki vähä pienemmän toho verrattuun moottorillisest. Tanttataa 300 hevosvoimaa ekas autos. Jeje. Eiii paha ollenkaa q: Toiset ne vaan ajelee sellasilla pikkuautoilla :--) Ei haittaa minuu ollenkaa.

:a

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti