torstai 9. helmikuuta 2012

jos mä joskus lähdenkin, meidät kaksi kuitenkin aika kultareunuksilla kehystää

Jotenki mun on taas kerran pakottava tarve kirjottaa tänne. Voisin pikkasen kertoo kuulumisii tästä muutaman viikon ajalta.

Eli joo, pääosin hyvää kuuluu. Oon vaa kärsiny yhen viikon jokapäiväsestä huonovointisuudesta ja ruokahaluttomuudesta ja luulin ettei se lopu ikinä mut mun oli tehtävä joillekki asioille jotain ja sitte asiat järjesty ja ruoka maittaa taas, jotaki päivii lukuunottamatta. Meil on koulus yhtä rentoo ku ennenki, hommii tosin riittää ja pakko tehä ettei jää seuraaville luokille rästii. On lyöntituurnaa, kierre- ja porausharjotusta, lyhtyki pitäs väsätä ja sit joku jyrsimen pöydän putsaamisjuttu ! Sit näyttönä viel autotunkki. Huhhuh, no onneks nää kaikki on yhes päivän tehtävii jos itteää niskast kii ottaa, tuntuu olevan vaa tot aikaansaamattomuutta liikkeellä tuol koulussa aika monella. :-)

En tiiä mitä mun päässä liikkuu mut siivoon taas joka päivä ku hullu. Mua niiiiiiiin ärsyttää kaikki tää "sotku" tääl huonees. Sotkua siis on petaamaton sänky + pari vaatetta lattialla. ÄRRINPURRIN.

Enkä muutenkaa tiedä mitä mun päässä liikkuu koska huomenna ois tarkotus mennä ostamaa hiusvärejä ja mertsi tulis sit joko huomenna tai ylihuomenna vähän värjäileen ! Saas vaan nähä mitä siitäki tulee. Siitä sitten sillonku on aihetta ! 

Nyt vaan yritän päivät pitkät pinnistellä ja ponnistella mun kauheen autokuumeen, nimeltä bmw, kurissa pitämiseen. Bemarii tulee joka suunnasta taas. No, se on se vuos kohta vielä.. 8(

Nojuu, en oo pahemmin nyt mun kynsiin panostanu ku ne on lohkeillu ja lastuillu ihan älyttömästi jostain kumman syystä. Lieneekö joku vitamiinin puutostila tai joku muu ? No anyway, nyt alkaa näyttää hyvältä ! Edelleen lastuilee aikalailla mut ei lohkeile niin paljoon enää. Ja nyt nää kasvaaki tosi paksuina ja vahvoina ! Ja lakkasin nää kanssa eilenä, kahella lakalla. Ensin mustalla ja sit vaaleenvihreällä kameleonttiväril ja lopputulos on jotakuinkin tällänen:


Pahoittelen laatua. Hehhe, mistä nyt oikeen revin tät juttuu. Mun pitäs olla tekemäs lämpimii voileipii ja ennen yheksää pitäs keretä tehä ne ja siivota taas vähä ja pestä naama ja muuta jännittävää.

Voisin taas hehkuttaa kuinka ihana ja söpö kissa minulla on 8)


Mul on ollu kyllä tänää sellanen fiiliselypäivä et on meinan itku tulla. Niin paljon ihania hyviä biisejä ! Tässäpä siis yksi ja sitten minä katoan ! Ja toivottavast kaikki on nyt jaksan tän lukee ku tät tekstii nyt taas jostain riitti..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti