torstai 17. maaliskuuta 2011

ei oo hienoo et susta puhuu selkäs takana koko tienoo

Mulla tuli niin ärsyyntyny olo ku lueskelin facebookis tykättyä linkkiä eli 25 faktaa naisista. Ja erityisesti mua ärsyttää niistä esimerkiksi kaikki. Muutenki kaikki ihmeelliset tytöt tykkää kun poika jnejenjen shittii ! Okei no, mun on ihan pakko avaa noit jotai kohtii mun näkökulmasta ja siis huom, mun näkökulmasta. Kaikki saavat olla niist mitä mieltä vaa haluaa 8)

Kohta 1: Mulle on ainaki yks ja sama osaaks poika laulaa, rakastan varmaanki sitä yhtä paljon vaikka ei osaiskaa ?

Kohta 5: Miä ainaki nautin pelottavien leffojen kattelust ! Ah. No kuitenki mulle on ainaki käyny monet kerran et mun kainaloo on menty piiloo. Ikinä miä en oo menny, varmaankaa.

Kohta 10: No juu :--D Tähän voisin vetää yhden "naistenkaatajan" joka siis oli meidän kanssa laivalla ja päätti sit istuu muutenki meijän kans samaa pöytää. Kauhee kiroilu koko ajan ja sitte yllytettii se tanssimaa ja myöskin sen kaveri ja sitte sielä tanssilattialla se yritti pistää sit sen kaverii maihin, mokoma kiroileva siili-paita ! Me sielä vaan pyöriteltii silmiä ja huokailtii (eikä todellakaa niin että se olis tehny vaikutuksen). Eli siis oikeesti tämä kohta on totta mut halusin vähä kertoo tost tyypist x).

Kohta 25: Tää on ehkä se kohta josta tulinki tosi vihaseks. Ensinnäki, jos nyt mul tulis joku sellane tilanne et mun poikaystävä ylittäis jonku rajan ni kyl miä ainaki sitä hakkaisin (mut tuskin on tarvetta edes siihen) ite ? Koska vaikka oon tyttö ni kai nyt osaan hakata jos siihen on tarvetta. Ja ei mun iskä ainakaa puuttuis mihinkää mun juttuihi. Suuttuisin vaa enemmä koska osaan ite selvittää asiani. Eikä mulla isoveljiä ole, siitäki suuttuisin jos ne puuttuis mun asioihi ja eikä ne kaveritkaa ku ne ehkä tietää et selvittelen asiani ite. Mut kyl mun isosisko antaa tosi hyviä vinkkejä. (;

Nojuu asiast toisee, hajotin aika lahjakkaast mun käden. Okei, tää ei oo edes enää pahemmin kipee mut on vähä turvoksis ja vähä kankeeta noitten sormien liikuttelu. Eli siis pitkästä aikaa liikkatunnil piti kokeilla kärrynpyörää ni en miä tiiä mitä siin kävi mut ranne vaa lähti alta ja varmaa tärähtiki samal. Kylmää pidin siin jonku puolisen tuntii ja se helpotti mut ku lähettii koti ni kämmenpuoli veti sinertäväks sekä sormet veti kylmäks ja vähä pakotti sormii ja sormist kyynärpäähä. Illemmal sit pakotti koko kättä ihan olkapäähä saakka. Nyttekin pakottaa :-DD No jos tää ei täst ala pikkuhiljaa parantumaa ni sit lääkärii mut eiköhä tää tästä 8) Btw, oikee käsi c:

Tää kuva ja nää sanat kuvaa mun tunnetilaa nyt:


Well fuck you

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti