tiistai 8. maaliskuuta 2011

ei lapsena ikinä eksynyt metsään vaikka tahtoikin, nyt eksyy kyllä vaikkei tahdo tai vaikka tahtookin

Tättäräärääräää ei mulla oo taaskaan mitää järkevää asiaa, kuhan jotai kirjottelen. Ööm no joo siis tänää tehtii yhteishaut ja aaaa se oli ihan kauheetaaa koska päässä pyörii kaikki et tahonko varmast tonne ja onks kaikki oikein jnejne mut kait ne oli 8) Minuu muuten särkee päätä, taas.

Otsikko on jotenki nyt niin totta vaikken tiiä miks. Mul on kaikki hyvin ja näi mut tuntuu et oon ihan hukassa jossaki. Ja tietenkään en ole puhunu täst kellekkään ku mun mielest ei oo ollu tarvetta, ainakaa viel. Paitsi er onhan mul aika isoi huolii nyt mut oon yrittän elää niitte kans mut ne alkaa pikkuhiljaa voittamaa vissii.



Tää biisi on muuten jotain niin ihanaa

Nyt taas pitkästä aikaa kirjottelen rufist. :--) Kävin sen kans ajelees taas pitkäst aikaa ja aaaaaa tahon nyt vaa koko ajan uudellee ja uudellee mut se on tosi nuhanen ku se pätkii koko ajan tai sitte se vaa johtuu siit 98 bensast jota tänää siihen tankkasin :0 No mutta kuitenkin, siihen pitäs tilaa uudet ketjut ja rattaat ja uus putki ja uudet maalit jaja kaiken näköstä. Eli täst näi nyt pitäs saada semmoset 300e rahaa jostai revittyy _ennen_ kesää eikä niin et kesätöil tienaisin ne rahat. Hehhe. Ja sitte ku tulin ajeleest ni aattelin et jätän sen tohon ulos mut en sit jaksankaa ja aloin tapella sen kans et se pysyis ees vähä aikaa pystys et ottaisin kypärän poies. No sitte kohta huomasin että meidän alakertalainen tuo mummeli vilkutti mulle tosi ilosesti ja miä yritin vääntää jotai tekohymyy vittupäissäni ja vilkutin takasin. Nyt näin jälkee päi on aika hyvä mieli :--D Ai ni, jos joku ajelee mun peräs tuol ja kiroaa ku en mukama käytä vilkkuja ni se on ihan mun takavilkkujen syytä ! Pientä kosketushäikkää (;


ÖTÖT joo lakkasin mun kynnet tänää enkä jaksan tehä niist mitää kummosempii ku ei nyt oikee pää meina riittää mihinkää.


Ja mun kynnet on menny jotenki tosi huonoo kuntoo.. Lastuilee sillee typerästi ja lohkeilee koko ajan arghh joo. Nimetön

Aivan, uuen kypäräni ansiosta, mul lähtee aina toi 20 millinen koru korvast ja tänääki vaa survasin sen tonne ja huomasin äsken et se on tällänen: 



Ja päätin vaihtaa myös nauhat hyviin ystäviini maihareihin:






MJOO ja sitte sain sunnuntain mielettömän kivan lahjann ! Ensin jouduin lähtä lenkille ku atteN laitteli juttui tänne meille. No kotii ku tulin se anto mulle vihjeen joka vei aina yhen jutun luo ja sitte sen luota sai vihjeen seuraavaa paikkaa jne ni kohta mulla oli kassillinen täynnä tälläsiä juttuja jota ensin luulin ruokakermapurkeiks !




tää on ehdottomasti mun lempparivihje ! tämä siis vei meidän lipastolle minne itseni kerran teloin ohimennessäni :–D

Ja sitteku löysin noi kaikki, sain pääpaketin ja sieltä paljastu tällänen:




kannattaa oikeesti varoo ja sitä paitsi huomasin et toi istuu ihan vääräs paikkaa tuo mies !
HEHHE no toivottavast joskus kaukana tulevaisuudessa saan ihan oman oikeen panssarivaunun sitte :--) Ja ruokakermapurkit onki sitte vauhtihirmuja ja niit oli yhteensä 20 kappaletta :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti