tiistai 22. helmikuuta 2011

sekazi

Vaihoin sitte mun huonees järjestystä ja kivahan täst tuli. Näyttäis et on enemmä tilaa ku kone ja akvaario on täälläses sumpus :--D No juu kuitenki, päätin sit räpsii mun puhelimella tosi hienoja kuvia mun huoneesta ja vähä muualtaki ku ei ollu muutakaa tekemistääää. Pahoittelen kuvien laatua mut täs muutamat:


tää on melkein mun elämä


täs ois sit vähä anjalaa

ovela kettu ku oon nii pölläsin äitilt ton so sensualin xd

rakastan tot hattuu :--)



siin viel näkyy hyvin huonost kynnet jotka väsäsin tänää :--)

Niin siis huomasin myös tänää et mun kaikki havuvedet on vaaleenpunasii ja vihaan vaalenpunasta mut pikkusiskoni sanoja lainaten: "ei siinä mitään, hyvältä ne tuoksuu." Niinpä niin.

Koulus on joku ihmepäivä perjantain et pojat pukeutuu tytöiks ja tytöt pojiks. Onneks tää on niin helppoo mulle :--DD Jee kivaa. Nyt pitäs sit lähtä miehekkeen kans autohommii ! Jee kivaa tämäkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti