lauantai 22. tammikuuta 2011

ihan oikeestiiii

Siis miä en voi kuvailla mun vitutuksen suuruutta. Ihan käsittämätönt. Vissii ikinä ketuttan näin paljoo ! En oo varmaa kerton, mut ehkä ootte huoman et purkaan mun pahaa oloo kirjottamal. Koska oon sellanen öö miten sen nyt sanois, öääh no siis etten kerro mun ongelmist sun muista jutuist kellee. Et pidän ne omana tietonani. Kai mun pitäs opetella kertooo niit mut en vaa pysty. Oon tähänki asti pärjänny ihan hienost, mut sitte jossain vaihees se kaikki paha olo purkautuu kauheena itkukohtauksena ja yleensä viel sillo ku oon poikaystäväni kans.

Oon alkan miettii et oon aika paljo kotoon ? Nojoo siis yks syy on se et tuol on kylmä, eikä minuu kiinnosta istuu missää kaupan penkeil tai kebus jnejne koko iltaaaaa varsinkaa jos ei oo rahaa. Kesäl oli iha eri asia ku oli lämmin ja sillee et pysty päivystää toril kylän menoo. Ja toinen on se et kenestäkää ei kuulu mitää ? Kukaa ei ilmottele mitää et missä on menoo jnejne. Jos kyse on nyt siit et "miä aattelin et siä oot juuson kans." jneeeeee tollast ni voi morjens. :--D Ja sitteku mulle sanotaa et miä voin kysyy et lallallaa onks kukaa kylil jnejne ja sitku sanon et joo tuun koht ni vastaus on "mjooo." Ja enkä miä viittis hirveesti itteäni tyrkyttää. Tulee vaa sellanen typerä olo. AHAHHA no eiköhä joo. Ja muutenki ku yrittää olla joittenkien kans ni eihä siit mitää meinaa tulla. Et vähä niinku kolmas, neljäs, viides tai kuudes jne pyörä on liikaa eikö niin. No nyt saa luvan loppuu.

Mut jeejee Jutta leikkas mun etuhiukset tänää ku olin _niin_ kyllästyny pitämää niit koko ajan tos sivus. Ni nyt ei mee enää silmii ja voin pitää niit iha normaalist. 8) Näytän tosin joltai kymmenen vuotiaalt, mut ei anneta sen häiritä ! :--D

Ja vooooi nyt jo hemmetti. Vaikka oon jo 15-vuotias, ei se tarkota et osaisin tai no, haluaisin mennä yksin lääkärii. Ensinnäkää en ymmärrä mitä se lääkäri mulle selittää siel ja sen takii äiti on mun tulkkiin aina mukaan. Ja miä en välttämättä tiiä kaikkee itestäni ni on se äitiki iha hyvä olla siin. (:--D) Ja voin kertoo et äiti oli mun isosiskon mukaan lääkäris vaikka se on jo 21-vuotias. MIKÄ ONGELMA sen kanssa on. Totta kai jotku mun ikäset ei enää taho äitii mukaa tai niiten äiti ei vaa muuten vaa taho lähtä niitten mukaa. Möh.

Tääpäs olikii pitkäst aikaa tällänen valitusteksti, olkoon. Hope so huomen ois vähä parempi päivä ku tänää ja eile mut saa nyt nähä. 8) Tahtoisin vaa niiiiiiiiin nähä yhen ihmisen ja jutella sen kans _ihan_ kaikesta tyyliin autoist barbeihi. :--)

Nyt täs teille viel tooosi kivat biisit. (8







anddd siinä ne hiukset 8) pahottelen mun kiinnostavaa ilmettä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti