maanantai 23. elokuuta 2010

hehee

Taidan kyllä kohta kuolla nauruun. Ensinnäkin minun on sanottava yksi asia; meidän luokka on ihana ! Tosin, paria tyyppiä lukuun ottamatta. Mutta siis kyllä, koko sydämestäni voin sanoa, että luokkamme on ihana. Ruotsin tunnilla vaan We no speak americano soi, eikä Heluna oikein mitenkään siihen noteeraannut. Ei tämä ole ehkä joidenki mielestä edes hauska juttu, mutta minun mielestä on, koska siinä oli naurussa pidättelemistä kun ne vaan soitti sitä. (:--D)

Vähän oikeesti ärsyttää ihmiset, jotka tietävät minun olevan rasismia vastaan. Jos joku sanoo minun kuullen vaikka että 'ryssä', niin kysyn niin kauan että 'mikä ?', kunnes hän vastaa että 'venäläinen'. Niin jo siinä joku sanoo että "Sori, mut mä nauran sulle." No vai niin. Ihan sama minulle, naurakoon niin paljon kuin itse haluaa, omista mielipiteistäni en luovu, vaikka nauraisi paskasta naurua päin naamaa. Ihan sama. Kyllä monet ovat sitä ryssittelyä ja muuta rasismiin liittyviä nimityksiä vähentäneet, jopa lopettaneet kokonaan seurassani.

Juuri mietittiin kaverini kanssa, että miten jotkut pojat eivät vietä aikaa peilin edessä. Nousevat sängystä, laittavat vaatteet päälle ja lähtevät kouluun. Eivät katso peiliin edes. Sitten koulussa on kiva kun joku huomauttaa isosta keltaisesta finnistä naamassa. Juurikin tänään selitin poikaystävälleni, tai no, suosittelin, että hän voisi viettää enemmän aikaa peilin edessä. Kuulostaa varmaan hassulta, mutta näin se on ! :--D

Papallani on Suomenajokoira, joka on ihan mieletön. Nimihän on Pimu. Käytiin mummini synttäreillä eilen ja vietimme isosiskoni kanssa Pimun kanssa aikaa aika paljonkin siinä. Muutamat tilannekuvatkin tuli otettua ja niitä kohta tuohon laittelen. Mutta siis, vaikkei Pimu ole minun oma koira, niin kyllä minä pidän sitä omanani. Olen hoitanut sitä silloin, kun sillä oli asiat huonommin ja paremminkin. Jos siitä pitäisi luopua, en kyllä luopuisi siitä mistään hinnasta. Ja jos mummi ja pappa joutuisivat antamaan sen pois, niin kyllä minulla olisi jo sille paikka. En pystyisi kuvittelemaan luonteeltaan niin herkkää koiraa kenellekään tuntemattomalle, joka ei sitä tunne. Tunnen sen varmaan paremmin kun kenetkään muun. (Hassua sanoa näin koirasta, mutta joo.) Nyt kuvia ! Vaikken tätä blogia tätä varten tehnyt, mutta ei tämä yksi kerta mitään haittaa. :--)

tilanne1


tilanne2

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. oon niin samaa mieltä tosta joittenki poikien ulkonäöstä. siis ei nyt mikään neiti tarvis olla ja jollekki jutuille ei sit taas voi mitään (esim vaikka joku akne) mut vähä vois kattoo sitä nassua ennenku lähtee minnee ihmisten ilmoille.. samoin niihi vaatteisii vois vähä kiinittää huomiota et sopiiko ne mitenkään yhteen.

    ps ihana koira<3

    VastaaPoista
  3. no niinpä ! :--) ja joo kiitos (8

    VastaaPoista